Alla inlägg under mars 2010

Av Towa Granström - 31 mars 2010 22:53

Glad påsk på er alla där ute!  Har borstat Wilda inför badet i morgon  det tog 1 tim men det har jag igen sedan. måste vara fin när man ska och visa upp sig på fredag.Ska med Rocky i morgonbitt för att kolla om de kan plocka stygnen annars får jag vänta till efter påsk och de kändes länge. hoppas att de går bra han har blivit mycket piggare.Ha de!

Av Towa Granström - 28 mars 2010 10:30

Igår var vi till Luleå på Shih tzu träff i hundhuset, vi var hela 21 shih tzu de var superkul hundarna fick springa lösa och vi ringtränade, både småvalpar och vuxna hundar nyttig socialträning för de små,när vi kom hem var de en mycket trött fröken Wilda.Nu är de nedräkning igen ska på utställning i Piteå på långfredagen,hoppas vi syns där.

Av Towa Granström - 23 mars 2010 20:38

  Tindra och Olivias första  uttällning i lomtjärn för 2 år sedan.Kelly syns i bakgrunden.

Av Towa Granström - 23 mars 2010 20:31

Har fått hem min pojke idag, hade inte ätit någonting sen i förrgår men nu har han redan hunnit äta två gånger sen han kom hem. Men han måste ha den där hemska tratten och han ser så ledsen ut. Men de går snart över hoppas jag.Var faktiskt och köpte mig de där skorna som någon hade hunnit tugga på i går och jag lovar att de sved, men om några år antar jag att man skrattar åt det.

Av Towa Granström - 22 mars 2010 18:55

Har bara två hundar i kväll, pojken fick stanna kvar i öjebyn över natten för att se att allt är bra efter operationen, det känns lite småkonstigt.Sen har jag köpt super snygga nya skor idag, åker ner på byn för att handla och när jag kommer hem har den minsta hunden bitit sönder ena skon jag tror jag blir GALEN !Ska fara tillbaka i morgon och köpa ett nytt par kosta vad det kosta vill.  

Av Towa Granström - 21 mars 2010 06:04

Typiskt, vaknar kl 04.20 och kan inte somna om börjar jobba kl 7.30 en liten sovmorgon hade jag ju kunna ha. Solen lyser redan det blir nog en fin dag idag, en promenad på timmarna blir de nog.Jobbar delad tur idag, Härligt?Ha de allihopa.

Av Towa Granström - 20 mars 2010 17:22

HM, det känns lite jobbigt idag, min lilla pojke pinkade blod i onsdags,så jag var tvungen att åka till vetrinären för att kolla vad som är fel, natuligtvis har han fått urinstenar som måste opereras bort så på måndag ska vi till Öjebyn för inläggning, det lustiga är att han aldrig klagar han har aldrig varit så busig och glad på länge men det är ju ändå positiivt, han till och med äter det specialfoder som han måste äta förresten av hans liv och han verkar tycka om det.jag hoppas att allt går bra, jag gruvar mig så mycket,dåliga minnen gör att det känns extra jobbigt.  

Av Towa Granström - 18 mars 2010 14:43

 Olivia kommer först sedan Texas,Rocky,Malin Husse och wilda ,Alla tjejer och tindra som valp.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards